Reklamacje i zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Aby odstąpić od Umowy sprzedaży należy złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu poprzez:
wypełnienie i przesłanie na podany adres formularza, którego wzór znajduje się tutaj:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
(Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem)
lub
Wypełnienie i złożenie za pośrednictwem strony internetowej elektronicznego formularza, który znajduje się tutaj:
Elektroniczny formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość
(Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej).
W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
Zwracany towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. Staroopatowska 24/1, 26-611 Radom lub inny adres wskazany przez Sprzedawcę.
W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.